ΔΟΕ: Απαράδεκτη η ενέργεια της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Π.Ε. Χαλκιδικής να στέλνει την αστυνομία στα σχολεία για κοινοποίηση κλήσεων σε πειθαρχικό!
Η Διεύθυνση Εκπαίδευσης Π.Ε. Χαλκιδικής αποδεικνύει, για ακόμα μία φορά, ότι έχει υιοθετήσει τον αυταρχισμό ως μέθοδο επιβολής των αποφάσεών της και της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Μετά την κλήση της αστυνομίας σε Δημοτικό Σχολείο για να απαγορεύσει σε μαθητή να φοιτήσει στο σχολείο του, τις άφθονες πειθαρχικές διώξεις και τις διαρκείς μετακινήσεις εκπαιδευτικών από τη μία άκρη του νομού στην άλλη, τώρα έστειλε την αστυνομία για να επιδώσει την κλήση σε πειθαρχικό σε εκπαιδευτικό που απεργεί και συμμετέχει στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε. Έχουμε ζήσει πολλών ειδών πιέσεις και εκφοβισμούς από το Υπουργείο και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για να κάμψουν τον αγώνα του κλάδου. Αλλά να φτάνει στο σημείο αστυνομικός να μπαίνει στην τάξη, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις στα παιδιά και στη δασκάλα, χωρίς να έχει αίσθηση σε τι χώρο εισέρχεται, ξεπερνάει κάθε όριο. Φαίνεται πως το «ανοιχτό σχολείο» το οποίο διαφημίζει η κυβέρνηση εκτός από «ανοιχτό» σε επιχειρηματικούς ομίλους και χορηγούς, είναι, κατά τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής, «ανοιχτό» και στις δυνάμεις καταστολής.
Σοβαρές είναι οι ευθύνες όχι μόνο του ίδιου του Διευθυντή Εκπαίδευσης, αλλά και των προϊσταμένων του, καθώς και της Αστυνομικής Διεύθυνσης Χαλκιδικής. Η είσοδος της αστυνομίας σε σχολεία εκπέμπει ιδιαίτερα αρνητικά μηνύματα και προς την κοινωνία. Επιτέλους, τα σχολεία δεν είναι άντρα εγκληματιών. Θα πρέπει να δοθούν άμεσα εξηγήσεις για το ακραίο και αδιανόητο αυτό περιστατικό.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες όχι μόνο για να καταδικάσει το συγκεκριμένο περιστατικό αλλά και για να προστατέψει και να στηρίξει τους εκπαιδευτικούς του νομού από τον αυταρχικό κατήφορο της Διεύθυνσης και της Κυβέρνησης.
Θα προχωρήσει σε διάβημα διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το Υπουργείο Παιδείας.